torsdag 7 april 2011

Today...

Hej hopp hej,alltså varför spenderar man typ 2 timmar framför datorn och lägger saker i kundkorgar för att sean stänga ner?kanske är en slags sport...haha, om någon frågar mig om jag tränar ska jag säga,A typ lite zumba och webbshopping på låtsas...haha...Idag gjorde jag klart butiken på Nybro den blev så söt!Godkänt?



Lämnade barnen hos Anders en timme idag,gick och tränade med Sonja,det var kul!Jag har önskat en låt med David Bisbal,han sa att han skulle köra den nästa gång...wieee!

Träffade Mickis som kommit hem från sin bröllopsresa från USA,brun och med nya snygga Hunters,avis som fan!Hennes kompis Sara fyller år på lördag och jag ska med ut och äta och ta en drink på söder!Ska bli så kul,ATT man får gå ut TVÅ gånger på typ samma månad...han måste slagit i huvudet!haha

Nej men tillbaka till webbshoppingen då?haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar