tisdag 26 april 2011

Skansen är överskattat...

Alltså jag tror dom luras...det finns inga djur på Skansen...JO ok tre björnar,typ 5 apor och en älg...och typ 100 surikater...haha i "Järvburen" är det lika dött som alltid...

Eftersom jag blev tokdissad igår av båda mina planer så drog jag tillslut till Skansen med Pontus Linda och Oliwer istället!

Aurora hade nog skitkul och fick precis allt hon ville hela dagen,Pontus köpte en sockervadd till henne efter att hon tjatat sen vi kom innanför Skansen grindarna...hon blev helt överlycklig!

Tojjen sov typ HELA dagen inne på Skansen,om du frågar mig,var det rätt skönt...haha

Lite irriterande var det ju att just igår var det typ 100 grader varmt,och jag förutspådde verkligen inte det...så lite extra svettigt var det ju...

TACK FÖR igår Porre P och Lindsystockholm!haha

Sen när vi kom hem så gick vi på promenad med vår pappa när han slutat jobbet och köpte sallad och pizza...OCH tappade pizzasalladen på vägen,typ det godaste...fan...


Aurora hemma med sin 70 kr jävla skitballong...haha
I en åktur...

Efter den 3 glassen...en sockervadd...



Kolla en klätterapa!haha

Stockholm i mitt hjärta...

Wiee...



På båten!hahaha kolla Astor...

Tutututu...så låter båten tycker Tojjen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar