tisdag 5 april 2011

Idag bajsar vi på SL!

Jag e väldigt stolt över bilden jag själv gjort i Paint!
Imorse skulle Eva och barnen gå till skogen vid Shell.Jag tog bussen och tänkte Åh va bra slippa gå och stressa,kommer ner till bussen och när jag stått där ett tag kommer en till vagn. När bussen kommer sitter Helena Lo och Elion på den,Wieee tänker jag!

Jag hoppar på bussen,men innan vi ens börjar fixa till så vi får plats så säger busschaffören:

Kan ni flytta på er så den sista vagnen kommer in?

Jag svarar: jaja vi är på väg ska du se!

Bussen kör iväg,men den ettriga busschaffören vägrar ge sig:

-Nu får du (Helena) flytta på dig du kan inte stå mitt i vägen.

Helena svarar: Jag kan inte flytta på mig mer,min vagn e för stor,men den sista tjejen ska ändå gå av nästa hållplats.

-Ja det spelar ingen roll om det börjar brinna har jag tre minuter på mig att tömma bussen,

flytta på dig nu.

Undrar vad hon tyckte då?Att vi skulle gå av mitt i vägen?Ja det vore ju något liksom...?!

-HON SKA AV NÄSTA HÅLLPLATS SÅ DET LÖSER SIG DÅ,ropar jag.

När sedan den sista tjejen går av så fixar vi vagnarna så dom inte står i vägen längre,men då börjar hon skrika på att Helena inte håller i Elion när han står upp i bussen i en halv sekund,och fortsätter mata på,hennes sköna punchline blir sedan:

"Ja,man märker hur bra du tar hand om DITT barn"

Illröd i fejjan och helt skakis springer jag fram efter att vi gått av och frågar vad fan hon håller på med,hon ba det är på mitt ansvar barnen åker i bussen,eh va?Eh nej det är på MITT ansvar hade ingen aning om att DU tar hand om mitt barn?

Jag var så arg att jag hade lust att svära skiten ur mig,men jag säger argt men bestämt:

-DU,koncentrera dig på att hålla blicken på vägen,händerna på ratten och kör din jävla buss istället.

Sen går jag därifrån,sen åkte hon iväg hahaha,äh fy fan vad arg jag var.

Har iallafall skrivit till SL nu och klagat Helena har ringt så if you want war we´ll give you war!haha...


Idag började Elin jobba hos,då Ida,min vackraste bästaste Ida tyvärr slutat..

jag åt en bulle idag och tänkte på dig...haha

1 kommentar: