lördag 1 oktober 2011

Kvällsbus på NK...

Eftersom jag jobbade heldag/stängning i onsdags och var rätt trött, så kände jag ändå, nej men ett glas vin med Nike efter jobbet skulle ju sitta fint liksom! Inte så att man gör saker ofta?! Vi bestämde date efter jobbet, MEEEEEN eftersom hennes plan till Cypern gick 06.30 dagen efter kändes det lite sådär, vi avslutade istället kvällen med en trasig pappkasse FYLLD med all världens goda bakelser från Cafe Lilly på NK! Dom skulle slänga allt och eftersom man börjar bli bundis med dom så sparade dom allt åt oss! Haha jag och Nike sprang ner till Norrmalmstorg och goffade i oss...haha det blev typ en tugga av varje bakelse för det ser ju alltid godare ut än vad det är! Så nu vet jag precis vad man ska köpa och inte haha! Vi kände sen efteråt att, "Nja lite hungrig är man ju forfarande", en cheese på Donken för att göra magonten värre blev det då, sen rullade jag mot tunnelbanan 17 kg tyngre...Mmmmm...hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar