onsdag 21 september 2011

10 saker från...

förra veckan och denna som man bara blir helt glad av:


1. En 88-årig gammal dam tackar mig och Aurora för vi pratade med henne, "jag e helt ensam och har inte haft såhär kul på flera månader, ingen pratar med mig", stackars!

2. Att Astor ropar Mami efter mig...det blir "mammin" dock...haha

3. När Aurora klär på sig på morgonen...

4. När jag alltid hinner med 08.58 bussen...

5. När kunder säger, tack för superbra service, gud vad du är duktig!Och sedan handlar för 8000!

6. att jag fick äta hummer och drick champagne hemma hos mamma och Anders.

7. Att min nya klänning gick igen...haha

8. Att Nike e typ min nya bästa kompis!

9. Att jag var ute och åt på Story med jobbet och fick skjuts till Gullmars i Jings pojkväns Viiiiiiita bil, det var kult!

10. Att Lidl bara är bäst...hahaha


Linda vi åker inte till Ica maxi nästa gång och ruinerar oss på 3000 kr vi kan åka till Lidl och handla lika mycket för 1000...ok?!är du på eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar