söndag 30 oktober 2011

Så stolta!

Planerna över vad hela familjen skulle hitta på idag spekulerades det mycket om igår kväll. Vi bestämde att det skulle cyklas till Alby och vara hurtiga osv...Nja inte riktigt så förskred vår idag inte, vi vaknade vid sex, FAST då var ju klockan BARA fem!?! Eftersom man fick en extra timme att sova på...Den timmen "glömde" Tojjen bort när han ropade upp hela familjen...ööö...

lite smått skittrött var man ju då...Eftsrom det var rätt blött och trist så tog det ett tag innan vi kom ut, vi bestämde oss för att vi skulle gå och handla...kul?!haha på vägen dit sa ja: Nej men vänta nu, nu går vi in här i skogen och kollar om vi kan hitta någon svamp!

Efter typ 10-15 min hittar Aurora den första och sedan jag den andra...Nu jäklar haha var vi på G, sen efter 10 minuter till och vi fortfarande inte hittat något gav vi upp...precis när vi är på väg ut från skogen så skriker jag till, NEJ VÄNTA KOLLA! Sen hittade vi jätte mycket! Gud det var helt kul, tyckte iallafall mamman och pappan, barnen tyckte det var tråkigt och ville gå hem, så blev fallet efter 45 minuter och 100 % gladare med så mycket svamp!




Höst it is!

En busig Toj som inte var så sugen på att plocka svamp...


Jag och Aurora drog ner till centrum och gjorde våra 17 ärenden vi hade innan vi sedan köpte lite mat, och åkte hem för att äta kyckling m.sötpotatis och colw slaw..mmm helt gott, jag som typ never äter potatis...haha


Gud vad fort veckorna går, snart är det liksom jul! Tur att man börjat på julklapparna ra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar