söndag 16 oktober 2011

Familjedag!

Här frös dom..
Vi med...

Mys!

Jag fick också vara med på bilder...

Astor och pappa matar hetsiga änder...haha Aurora skrek på mig, akta dom är bakom dig...det var typ 18 stycken...haha lite rädd blir man!

Astor säg iiiiii...som när man borstar tänderna...iiiiiiii!haha

Den här bilden tog jag förra veckan när vi lekte med Leah, Anna och Ken! Finally fick vi träffas och leka en stund...Hoppas det blir snart igen och helst innan hon föder sin pojk!


Efter en lång vecka och en jäkligt hård arbetsdag igår så var en familjedag med barn och tom pappan inräknad välbehövlig! Vi tog bussen till Fornuddsparken och lekte nästan hela förmiddagen, men sjuuuukt kallt var det, tur att vi hade med oss en massa extrakläder! Vi lekte,frös,åt,frös igen,lekte lite mera, matade änderna och sen åkte vi hem/gick hem. Väl hemma myste vi och pysslade jag och Arre, vi kollade på "Den lilla sjöjungfrun" och jag grät..as always haha...bästa filmen EVER!haha Jo juste jag gick ju på Zumba förra måndagen och min kära father var barnvakt, barnen var i extas, tyvärr var inte jag i extas då passet var rätt boring..what the hell Zumba är liksom inte boring...Min bror och hans kära har flyttat från Graniten helt tomt...kul..ingen att hänga med längre då ra...inget mer casual-hej-kom-ner-till-mig-så-super-vi-på-ballen-kvällar...sad...MEN kul för dom att det är sjukt stort och att dom har två balkonger...AVIIIS! Haha på tisdag är det Kick-off på NK för personalen, och jag ska gå, har jag bestämt! Lite sådär att jag öppnar dagen efter men what the hell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar