onsdag 19 oktober 2011

Kickoff för hela slanten!

Kvällen började med att "The SNS´s crew" möttes upp och gick till Berns för att avnjuta den bästa jävligaste goda sushin ever! Jag kommer aldrig mer ära sushin någon annanstans for sure!


Sophia och Nike, mina bordsdamer!
Sushi!

Crispy hot tuna rolls...gott!

Vi äntrade sedan röda mattan för att inta NK´s ljushall!


Pose!



Eftersom det var 700(700, 700 hör ni hur många medarbetare man har, jag ser typ 18 stycken, EVER när jag jobbar ahaha) som skulle pressas in genom korvmojjsingången så var kön rätt lång och seg, så vi hängde utanför, orka trängas!

En stycke schampoodessert,öööck!


Our new found friends, Lek och baby rocked!

Nu e det ju lite mycket dricka i kroppen,haha!

Nike Elin och jag!blurry...

Varför ha ett glas när man kan ha 3?!haha



Vi dansade för det mesta hela kvällen! Kul som fasiken var det, borde vaar kickoff varje m¨nad, eller varför inte varje vecka, gladare medarbetare får man då tror jag, lite fnittrig bakis stämning idag på jobbet haha. Kom hem ett så sent blev det inte iallafall, lite jobbigare var det att stiga upp imorse...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar