torsdag 30 juni 2011

Midsommar helgen!

Regning midsommar är väl inget nytt?Haha som vanligt varje år! Torsdagen slutade det aldrig komma och läckte typ in,det finns liksom inte så mycket att göra när det regnigt! Ungarna fick feber Astor på midsommar och Aurora dagen efter! Jag fick feber på söndagnatten, och det resulterade i hemgång på tisdagen och onsdagen var jag hemma,jag sov HELA dagen! När jag vaknade typ sex! kände jag mig mycket bättre!

Håll till godo med lite bilder!


Pontus piece of art!

Bästa bilden,tagen av henne själv!

Auroa hade på kransen jag gjort i 2 minuter sen hade Pontus den!Kul att nån hade den iallafall det tog typ 100 år att göra den!haha

Paret!

Linda helt skeppigt het!Klänning som jag köpte i London!

Porre var med och satte stången!

Tojjig midsommar!

En inte lika välkommen gäst!ÖÖÖ Aurora pratade om den här spindeln en dag innan vi fick se den...ööö jag ryser!

Familjen!

Flaggan ska på topp!

Tojjen är kreativ!haha

En seg midsommarkväll toppades dagen efter med Sprit-taberas och kubb haha!

Godis e gott!

Puss!Midsommarmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar