måndag 27 juni 2011

London!

In the air! På G till London! Man var ju lite trött efter att ha gått upp typ halv fyra två dagar i streck! På grund av NK´s rea som började sju på morgonen, jag har fått frågan, VEM fan går upp till att vara på NK klockan sju på morgonen för att på rean?hmmm...SÅ himla storslagen är den ju verkligen inte! Planet lyfte iallafall halv åtta svensk tid och när vi kommit fram och hamnat på hotellet,och jag häpnats över att jag kom igåh vad våran otrevliga hotellvärdinna hette förra gången! Rosa, hon stod även i foajen denna gång med haha!Vi droppade våra väskor och begav oss ut på stan för shopping! Först lite god mat på Wagamama! Mmmmm!





Angel´s egen galleria!

Vi poppade in på Selfridges som NK försöker efterlikna,såg ingen likhet what so ever...konstigt?!

Kom knappt in på tjottan! Dagen efter hade jag blåmärken på armarna från alla påsar! Skojjar inte!Haha, vi käkade gott hela tiden och shoppade! Dagen efter väntade mässa och en massa kuliga inköp! Vi gick all-in på Sailor temat! WIIIEEE! Skeppigt!





Kolla va fiiiint!





Jag och Ann-helen beställde denna ursöta klänning till Aurora och Lovisa! Den ska komma lagom till hennes 5-års dag i Februari hoppas jag!Söndagen och måndagen var det jobb på förmiddagen på söndagen blev vi klara tidigt då vi upptäckte att tre av våra leverantören inte ställde ut! Vi åkte in till Marble Arch och shoppade lite mera! Var livrädd att min lånade väska (av LindsySthlm) skulle säga kaboom för den var helt fylld! Men båda 70:isarna klarade sig hela vägen hem! Hade lika kul denna gång med och denna gång upptäckte vi helt roliga affärer!Så tack Ann-helen för att jag fick följa med igen!haha längtar till London...Linda när drar vi?!?!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar