tisdag 7 juni 2011

Hysteri!

På morgonen blir man ju bara helt glad av två vattenmelon ätande busungar!




Astor helt asbusig...as always...


Aurora STOLT...


Astor var så himla söt,lappa...pappa...klappa Peppar...



I torsdags så var vi hos mamma,helt galet att vi faktiskt var där i måndags sen igen!Har inte ses så mycket på typ 6 månader.Träffades upp i centrum och mamma inhandlade en pool!Sen gick vi till HM men som vanligt blir det en 5 minutersvistelse då Aurora ALLTID blir kissnödig där...sen gick vi hem till dom...Aurora och Astor var helt frälsta i Peppar som blivit helt stor,en hare typ haha!Aurora var ÖVERLYCKLIG som fick hålla i hans koppel!Vi käkade äkta "svensk"husmanskost-Tacos haha och sen klippte jag Anders och han laddade över bästa serien EVER till oss- Game of thrones,vi har inte kunnat stänga av helt bra och nu e sex avsnitt slut...FINNS det inge mer liksom?! I fredags var barnen hos sin älskade farmor!Aurora var så glad att hon skulle få gå hem till Chano!Dom hade det kuligt hela dagen,sen kom jag och hämtade dom efter jobbet!Glömde berätta om mitt hysteriutbrott angående vår balkong,år efter år som vi bott här har jag blivit tokig på att vi inte har fixat någon uteplats,OCH dessutom använt balkongen som ett skräphus!Så nu har jag och aurora och Astor städat och skurat och fixat!helt mysigt är det nu!Det firade vi på fredagkvällen genom att grilla och mysa på balfjongen!I måndags var vi hos mamma med LindseySthlm,PorreP och O:et.



Vi fikade och solade,ungarna badade och hade skoj!men eftersom jag har förlagt min mobilusbsladd så blir det inga bilder idag! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar