fredag 10 juni 2011

Grattis Johan på din student 10 juni 2011!

Grattis Johan!

Idag var det sista dagen någon tvingat dig att behöva gå till skolan!haha

Ungen har ju fan kommit tvåa i två stycken tävlingar och vunnit stipendium!

Han kom ju också två i hela Stockholm i nationella proven.

Creds till honom!

Jag jobbade idag så jag missade när han sprang ut,missade även också att MIN KARL hoppade upp tillsammans med Johan Marcela och Natti på Johans flak!!

haha fattade nästan att han var där när han inte svarade när jag ringde och smsade...

Jätte trevlig dag med trevligt folk och mycket god mat!

Jag smsade Johan klockan 9 imorse han var rätt waisted redan då,haha!

Han däckade i en timme typ inann han kom upp och sa hej till alla efter flakåket!haha!

Vi knallade hem vid tio halv elvatiden,och nu ska jag äta lite smörgås tårta för att sedan gå och lägga mig.Det blir en lång dag imorgon också! Först NK 10-18 och sen lite middag på stan!

Nedan följer bilder från Johans student!Håll till godo!

Tjing!






Min kvällsaktivitet igår till halv tre...tre smörgåstårtor!

Chilenska flaggan vajade i den lilla vinden som fanns!

Amanda, Aurora och Mathilda!

Alltid lika busig!

Jag och Marcy!

Natti säger skål!

Chano och Tojjen myser på balkongen!

Natti, jag, Marcela och Marlene,pose!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar