onsdag 1 juni 2011

Check it out!

Min allra vackraste sadel på min cupcake cykel jag fick i födelsedagspresent,bästa presenten ever!Tack Astor Aurora och Jonathan!

Vi åt också tårta,torta de milhojas!Smaskens


Och lilla Tojjen tojjade runt inomhus med sin supersöta skeppiga dräkt!


Idag var Jorre på mitt jobb en snabbis och köpte lite äcklig Donken till mig,precis när han skulle gå blev en stackars 70-årig fransk turistgubbe påkörd och fastnae med ena foten under däcket!Helt galet och läskigt,PRECIS utanför dörren på Nybrogatanjag tyckte det var jätteläskigt!Sen kom polisen och ambulansen,stakcars gubbe,men den gubben som körde på honom var typ lika gammal...vet inte riktigt hur man lyckas köra på någon...Imorgon e jag ledig,wieee har dock ingen att hänga med ännu :(! Det enda jag vet är att en flaska hawaiian är redan nerplockad i vagnen och jag är redo för en dag med stekande sol!Nu ska jag dricka te och kolla klart på filmen Takers!JUSTE NU E DET BARA 17 DAGAR KVAR TILLS VI ÅKER TILL LONDON IGEN,can´t wait!Och snart e det midsommar också,ska bli så jäääävla nice!Ungarna drar till landet med farmor och farfar lördag till söndag LYCK-os dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar