måndag 13 december 2010

Jag såg Arre kyssa tomten jaaa!

SHIT hur läskigt är det inte att det faktiskt har varit en man som DÖDAT sig själv med en bomb för att skada andra mitt i stockholm?Fattar inte riktigt att det är sant och hoppas på att det inte händer igen,VILKET jag hoppas vi alla som bor i Sverige gör?!Så nu är det uträtt iallafall!
Vi som redan lussat i torsdags chillade idag med det,Aurora var pepperkakasgumma och vi träfafde upp Eva och barnen i pingstkyrkan,sen drog jag till centrum för mina HUNDRA olika ärenden och sen hem till Helena,jag hade nog inte riktigt tid idag med tanke på hur mycket man missar när man jobbar både lördag och söndag!pust...MEN kul är det!
Hängde där och lekte med Mia,Sandor,helena,Lo och Elion...sen hämta Aurora-som var på ett alldeles UNDERBART humör när vi skulle gå hem,alltså jag kunde lika görna slängt henne i en nöhög,MEn eftersom man inte kan göra så så fick den här supermorsan hålla minen och glatt traska på med en jädra ICA unge bredvid sig,åååååhh,fixa mat,städa,byta om,pappa kommer,gå o träna,komma hem,STÄDA,diska,äta lite,sitter framför datorn och och sen MÅSTE jag tvinga mig ner i våt läskiga källare!Eftersom Aurora desperat frågat efter julgran,jag har sagt till henen att Tomten var varit väldigt busy och inte haft tid men att jag skulle ringa honom ikväll.Haha...Jonathan var hemma en snabbis men nu är han och kollar på fotboll hos sin läskiga gubb-kompis...haha...YOU all know who!
När jag berättade för Aurora att man kan träffa Tomten på mitt jobb på NK,blev hon helt till sig,jag fotade honom i söndags för han var en sån fin äkta tomte,hon tog min mobil och suckade lite glatt och drömskt och sen pussade hon på skärmen och sa,mamma jag saknar honom...hahahahaha
(En annan rolig sak hon sa i söndags)Hon tog väckarklockan,håller upp den mot mig och kollar lite snett och argt på den och utbrister,MAMMA!?Är det DEN HÄR som väcker oss på morgonen,eller?
-haha,ja,svarar jag.
-Amen ta bort den då!

SANDOR I love you,kan man vara sötare!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar