torsdag 9 december 2010

Sankta Lucia....Sanktaaaa luciaaaa!

Hejsan hoppsan!Idag var det en förjäkla dålig dag!haha Astor vaknade halv elva inatt och sen somnade han inte om förrän halv ett!Hur kul var den då?OCH jag bakade biscotti och bullar samtidigt!Good work!
Idag var Auroras Lucia!
Vi började dagen med att gå upp alldelels för tidigt,allt mitt städande slutade med att jag -PINSAMT NOG-lämnade henne nere i Nyboda lokalen...tjugo i ett...hmhm...gravida Malou som kom hem till oss för att ta en fika,fick vänta hemma hos oss när jag sprang iväg med ungarna!
Väl hemma bjöds det på chilenska piroger och fika!gott!
Sen kom farmor förbi och sen gick vi ned till Lucian!
Malou åkte hem för att ta en nap,shit man kommer inte ihåg hur det känns att vara gravid men jag minns tröttheten!!Haha!
The desperate housewifes med deras nissar!
Astor,jag,Helena,Lo,Mia och Sandor
Storasyster och Lillebror!SÖTA!

Aurora och hennes Leo!


Så himla söt Lucia,hon sjöng hela andra versen i Blinka lilla stjärna själv,framför alla!DUKTIG!


En bulle,någon?

Shit vad ska man äta idag då?
Take-out tror jag!
"I´ll just have a sallad"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar