torsdag 16 december 2010

Aurora träffar NK-Tomten!

Stressa hit o dit,jobbade igår,HELA långa dagen!:)

Idag var det upp tidigt för att åka till Nacka sjukhus med Aurora för efter kontroll på rör-öronen,allt bra,sen gick vi och tog en annan buss in till Slussen-sen t-banan in till centralen där vi gick till NK för att träffa Tomten.Lyckan var total,ja ni ser...haha

Sen till BR sen stressa hem för att gå med Astor på 1-års kontroll,det första han gör när jag ställer ner honom på golvet är att gå två steg och sen platt fall-en mamma som sitter därinne i väntrummet tittar på mig lite surt och säger,ja det där gick bra,han gråter inte ens på riktigt. NEJ?!JUSTE blodet sprutar ut ur munnen,fasiken vad lack jag blev.

-NEJ?!jag ser det det kom ju BARA lite blod?!?Men det gick bra annars!

Sen skyndade vi oss hem och handlade mat,lagade mat och nu badar Aurora,har påbörjat städning,MEN det avbröts efter att jag insett att det är Paradise Hotel final!

SÅ vi hörs sen!

1 kommentar:

  1. Gud jag döööööör! sååå jäääkla gullig hon är!!! o jag älskar att hon alltid säger "Eva har lärt mig det" :):D

    SvaraRadera