lördag 30 januari 2010


Tjolahopptjolahej!

Astorpastor fick sin nya mobil som han fick från Leah upphängd idag! Han tyckte den var rolig att kolla på,tyvärr har ju den lilla mannen lite svårt för att ligga ned,och vill gärna att man ska bära honom typ HELA tiden,meeeeen det får han fasiken ta och sluta med,hur det nu ska gå till.

Aurora var på lagom roligt humör idag,SOM vanligt,jäkla 2 år eller 3 års eller "hela-livet-fram-tills man-fyller-20-års-trots".Ibland kan nog våra grannar tro att jag slår henne,för det låter nästan som det när hon skriker,helt hysteriskt för allt.

Hur som helst så var Leahs dop idag!Det är tyå vår "mainevent" den här helgen. Aurora var såååå laddad,haha på bussen när vi åkte dit trodde hon att den skulle vara som när hon går med Eva till kyrkan. Hur som helst så charmade hon alla Jonathans kompisar,som vanligt.Måste också tillägga att alla dom var killar, haha.
Jätte fint dop med vacker sång, svårt att hålla tårarna!Men det är ju typ alltid så när man går in i en kyrka,att man vill gråta alltså.
Aurora var jätte duktig av det jag såg iaf, för efeter 5 minutr börjar Astor skrika och vill ha tutte!Jag springer och sätter mig längst bak,inte så kul att flasha hela skiten framför alla.Men jag såg allt ändå!

Efteråt bjöds det på tårta,jätte fina tårtor!och måååånga bakverk.Ingen blev utan kan jag säga, när vi skulle gå hem blev det visst två HELA tårtor kvar!Men men Anna får ha fest hela veckan lång!haha



Söta Leah Maria i vacker dopklänning och super sött hårspänne,självklart är allt från Floralin!



Tack för idag Anna,Ken och Leah!

Självklart,SJÄLVKLART!åkte busshelvetet framför våra ögon typ 10 meter från busshållsplatsen på väg hem..nästa gick 25 minuter senare!svinkallt...och så började det snöa IGEN...orka med detta snöande känner jag just nu!Men men jag och Aurora busade med kameran så länge...till slut sa hon, Mamma får jag sova?hon var så himla trött och hungrig,när vi kom hem,hade våran kära pappa i huset gjort pizza på beställning,det var stort!haha vi åt och sedan gick alla barn och lade sig!Nu har jag äntligen städat klart i hela huset så nu måste jag banne mig också gå och sova innan karusellen börjar igen!

Godnatt godnatt min lilla apekatt!hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar