onsdag 27 januari 2010

Snöstooorm!

Huuu och usch vilket burrigt väder...!
Man trodde ju typ att vintern kanske var på väg att passera...amen tjena mors! Here it comes med en jäkla fart..IGEN!jag säger som Arre..öööck!


Idag var det ingen bra dag...jag sov typ ingenting inatt...Astor hade ont i magen och ville käka hela tiden...men om man inte bajsat på en dag så är ju magen pretty full...så allt kom upp igen..och igen...och typ igen...snaaaaark!

Det slutade med att jag 05:54 gick och lade mig på nya soffan med honom, för han skrek så mycket att Aurora nästan vaknade...också igen!Somnade in igen vid halv sju (LÅT MIG SOVA FÖR F*N)och blev väckt kvart över åtta av Jorre som kom in i vardagsrummet och fäller den sköna kommentaren...

Lika kladdig som alltid!haha


Hallå,Aurora vill inte gå till Eva...säkert...hon gråter ju typ när hon inte FÅR gå...det slutar iaf med att hon får stanna hemma..kult för mig INTE...jaja vi fick baka...det tyckte ju hon var kul!vi hade ju nämligen finbesök idag av Olivia och "Lilla Natalie"...haha fortfarande Lilla Natalie...hon är ju inte så liten...född 8 månader efter Aurora...Dom lekte och stojade runt,vi bjöd på korv och Arres specialmuffins,det var som kalas tyckte hon!
Det var det faktiskt.

Åh försöker hitta lokal till Auroras kalas,ungen fyller ju tre snart...det går så himla fort att det är läskigt!Orkar inte ens gå in på hur krångligt det kommer bli men men...någon idiot har ju bestämt att man inte kan hyra lokalen här hos oss...sååå...
Imorgon är det BVC...och så ska man tydligen ut i det detta väder...madness!
Jaja tur att man har härdat sina ben i de tunnaste leggings som finnes,så man inte fryser!haha
Till er som följer Paradise...shit hoppas ni inte missade igååår!Åh orkar inte vänta ääääända till måndag...
Jag lovade visst min mamma att vara barnvakt på lördag...men kom på att Leahs dop är ju då...vadå tankspridd...haha

Jag har en massa kläder att sälja både barn och vuxen...hör av er om någon är intresserad!
Dagmamma Eva och gravida Mia har redan fyndat för 2000!och det är typ 5 fulla kassar kvar!


Hoho jaja...nej Astor kanske ska få visa sig lite också!

You´re myyyy blueeyedboy!
Aurora fick en alldeles för tidig födelsedagspresent igår...en superglittrig bikini...hon har redan badat 2 gånger sen hon fick den...haha

Men det roligaste var att man kunde lyfta upp den som mamma och amma sin docka...haha

Åh vilken fetknopp man är hungrig heeela tiden...jag får väl drick alite te och kolla på spanska ligan för det är det enda som vår tv visar...tydligen!

We ses! Peace out!

1 kommentar:

  1. Hahahahahahahahahaha!!!!schnygg bild på dig;)/madre

    SvaraRadera