torsdag 28 januari 2010

Tjockis!

God kväll!
Idag var jag och Astor på BVC,alltså snökaoset är ju helt hysteriskt,det finns ju inget slut på det verkar det som,bara snö snö snö så långt ögat når,haha. Idag var det faktiskt riktigt tufft att hämta Aurora med pulkan...och vagnen...
Hör att någon försöker få loss bilen som fastnade här utanför igår kväll,det var ju väldigt smart att låta den stå kvar eftersom att det kom typ 30 cm mer snö, och ingen plogbil kom förbi,så våran väg är inte plogad...det var jättekul att försöka ta sig fram på den...jättekul!haha
Aurora har ju lite svårt att säga S och R...jag räknade ut att vi just nu heter:

Adåda
Attoj
JonOthan
Topia

Ja men väl på BVC så kom man ju "fashionable late" som vanligt (pinsamt),Attoj hade gått upp 1 kilo!På 2 veckor...!God work mannen!haha...

För att han hade varit så duktig och tjockat på sig fick han ett par söta skor...
För självklart gick jag ner till centrum en svng,som den centrummorsa jag är...haha

Hmm....det blev korv idag igen...


Jag har ju varit sjukt duktig på att uppdatera min blogg nu den här veckan!

Superstolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar