söndag 24 januari 2010

En ny grej...

Hej alla glada!
Eftersom att jag är så dålig på att uppdatera så tänkte jag bara lägga ut lite bilder från senaste veckan och skriva en rad om varje..bättre än inget?
Jag gör fasiken något varje dag,kan inte tänka mig att sitta hemma en hel dag,ÅNGEST,får se hur det blir imorgon eftersom Arrebarre fikonskalle har blivit väldigt förkyld,imrogn fyller Anna år, hon ska komma hit och äta lunch...får se om det blir så...vill inte att Leah ska bli sjuk, hon ska ju banne mig till kyrkan på lördag och döpa sig!
Haha var tvungen att visa den här bilden, Astor ser inte så glad ut på sin storasyster som snott hans strumpa...strumptjuuuv!
En stolt Aurora åkte förra lördagen skridskor med sin mormor och morbror och moster!SUPERDUKTIG!när jag berättade att hon skulle åka skridskor så sa hon:
-Nej mamma,jag e för liten, vet du inte det?
Haha men det var hon inte!Hon var så himla glad att hennes snälla pappa hittade en roooosa hjälm!

Aurora älskar att baka, det är inte roligast att äta resultatet utan att äta kladdet,alltså smeten eller degen...som ni kan se nedan...haha


I lördags var vi på Jonathans lillebrors kalas,ÄNTLIGEN ett kort på hela familjen-som alla såg ok ut...till och med Aurora, hon hatar ju kamerablixt på alla korten den senaste tiden blundar hon...eller lipar...haha



Men ibland kan man vara såhär söööt!


Jahaaaa nu skriker ungen så jag måste ta hand hand om skrikapan Astor!
Till nästa gång!
SLAP ON THE BBBEEEJSZZ!

2 kommentarer: