tisdag 26 januari 2010

Centrummorsa...

Tjabbatjenahallå!

Ungarna sover,Porre har äntligen hämtat soffan och fåtöljerna,Jorre har storhandlat och är nu och hjälper Porre...Har ungefär 5 minuter över och dom tillägnar jag till min blogg...haha

Amen igår (måndag) hade vi kalas för Anna hemma hos mig. Jag bjöd på lunch och fika..Anna fick tom blåsa ljus!Presenter fick både mina ungar och Anna,för det var ju faktiskt hon som fyllde år!Aurora som var skönt snorig var på lagom guligt humör..INTE...men men...idag var det bättre och då fick hon gå till Eva!
Igår "bullade" vi med Play-doh lera...det blev en krokodrillo haha...Aurora hade skit kul...lätt road...in my a**....


Hängde i centrum idag..IGEN...och fikade i typ 10 minuter...jäkla centrummorsa!Suck...men men vad gör man!haha Köpte en massa saker också...skit...

Jag är så himla arg på Jorre för han inte tycker våran nya fina soffa är "sköööön" den är hård...men hallå!?soffor är så när dom är nya!pucko...

ÅÅH snart böörjar Paaaarsadise..it´s the shiiiit!love paradise!haha gud va pinsamt...

Jaja nu ska jag fortsätta mitt roliga liv..hänga tvätt,amma,byta bajsblöja,diska,laga mat,dammsuga,städa,vika tvätt...jaaaaa och en massa annat kul!

"Inte visste jag att det var så jobbigt att ha hushålle"

Lotta på Bråkmakargatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar