torsdag 19 april 2012

Haha april!?

Oj, nästan glömt att bloggat på en månad känns det som...Ja påsken flög förbi...väldigt fort, jag var ledig men inte märktes det, hade ju mitt andra heltidsjobb som "Mom" då...haha

Aha...min detox är ju iallafall klar, jag gick ner 7 kilo vilket var ju alldeles underbart, nu gäller det bara att stanna där! Jag äter som på stenåldern ändå...man känner sig typ "ren"...inga konserveringsmedel,inget salt, inget socker, inga kolhydrater och inga mejeriprodukter...så jag äter typ inget...haha joo grönsaker...det enda jag tillåter mig att äta är Sambal...mmmm!

Ja lite smått och gott från början av April då!

Söta kusiner som lekt mycket!


Påskkärringar hos Eva!

Vi hade påsklunch hemma hos pappa, vi åt gott och alla barnen fick påskägg och presenter!

Vi hade också påskfirande hemma hos Marcela och min mamma och mina småsyskon följde med, det var fullt hus och party hela natten som vanligt, ingen ville gå hem...som vanligt!haha
Så mycket mat som jag hann ta kort på tydligen!
Jansson, mmm, goda ägg, sill och potatis aa allt fanns!

Mom and me!
Haha efter några glas!
Coola tjejerna!
Coola killarnana (som Tojjen säger).
Girls!
Plantation it is!

Söta tjejer!
Astor hänger med sina tios!
Min prinsessa!
Marcy och Marcy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar