onsdag 25 april 2012

En sån solig dag!

 Igår våren var i luften...helt galet...
Vi gick vi till Lidl efter jobbet och handlade, Elin var så himla snäll att hon ringde mig och frågade om jag ville byta tid med henne så hon kunde stänga igår! Så himla snällt, jag jobbar liksom 6 dagar i streck den här veckan och att då stänga två dagar och vara hemma efter 21.30 är ju sådär roligt när man ska öppna de resterande tre... 




Ungarna köpte glass, och var väl på rätt bra humör...har sett värre...
Porre,Linda och Ojje var med!
När vi kom hem lagade jag min just nu godaste mat, lax i ugn, och sallad med avocado, sambal och rödlök...mmm... Sen tog det ju typ hundra år för Aurora att gå och lägga sig...Sen kom mamma hem till mig för att kolla på Sherlock Holmes, tvåan...den är seg som bara den, en timme kändes som 3...

Sen total däckade jag i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar