lördag 31 mars 2012

Veckan som gått...

Ja jag kommer knappt ihåg hälften förutom att jag jobbat i stort sett hela tiden...Är jävligt slut efter den här 6 dagar i streck veckan faktiskt...Men men!
Aha kul?nej det får man ha i ett annat liv ra, lite grejjer kan jag visa som hänt för typ hundra är sen...
Aurora och Astor var hos Anita på BVC och lekte rövare, och kollade vikt och längd, stora barn, men Toj är bra liten han...egen liten kurva sådär! Sen var det häng med Anna, Leah och Kean i lekparken tills det var dags att gå till tandläkaren med Aurora!
Aurora älskar Leah hon önskar hon vore hennes lillesyrra!haha det gick bra och Arres tänder var friska och krya! Efter tandläkaren sprang vi på farmor och hon följde med oss hem och drack vin och käkade skagensnittar :P!
Jonathans lillebror Johan har tatuerat in deras morfar som gick bort i somras, cool tatuering va?! Den är lik bilden också, hmm..man blir lite sugen men ändå inte, vill inte se ut som en whitetrash bitch med tatoo liksom...hahaha

Idag var Aurora påskkärring på mitt jobb, det var bara för mycket för den här lilla mamman efter 7 långa timmar att ha Aurora var där som absolut inte är van att vara inne så lång tid om hon typ inte är sjuk, lagom sliten och på sjukt dåligt humör skulle vi bege oss mot den långa vägen hem...gråt och bråk och ja det mesta stalkade vår väg hem...så min kväll idag blev förstörd inte blev det till att hjälpa min mamma med flytten heller för jag orkar inte masa mig upp för 7056 trappsteg och hjälpa henne...Så förlåt mamma!Jag e för trött...
Arres mage var ju inte heller på topp efter godisätandet idag...gaaad aja nej påsk e mysigt UTAN godis...mina små ungar klarar liksom inte riktigt det där...
Nej nu ska jag dricka något för äta kan man ju inte mitt i FAAATFLUSH! haha...Usch vad neggo jag är, men jag är nästan alltid glad ibland måste ju även jag få vara lite sur på livet liksom...

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar