onsdag 25 april 2012

Denna morgon är inte...!

Alltså innan jag berättar om denna morgon, måste jag bara berätta om i måndags.
Jag vaknade kvart över åtta, jag ska gå hemifrån halv nio...Springer ut från huset, sminkad, påklädd och med båda barnen, lämnar dom hos Eva, HINNER med bussen MEN får inte komma på, för att jag hade GLÖMT MIN underbara busskort!Det resulterade i att jag började böla...PÅ bussen innan tanten med sina fula solglajjer säger, -GÅ av bussen... WAH! jag hade kunnat , ja ÅH så min vecka började sååå fint! Sprang hem och hämtade kortet, kom till jobbet typ 3 minuter i, flyyyt! Sen var hela dagen bara kaos, fick ett STORT nej slängt i fejjan bla...men det kanske löser sig lite ändå...cross my fingers! ÅH det roliga som hände denna dag var att Aurora kom in på Speldosans dagis, så den 15 augusti börjar Arre på dagis...hon blir en dagisunge...


Denna morgon var inte riktigt lika hetsig! Jag hann till och med göra en smoothie på morgonen!Som jag iofs inte drack förrän jag träffade Sophia i stan för en fika! Vi hängde på Louie Louie. Jag hade dött för den där smörgåsen men icke sa Nicke!Och jag blev arg för att det regnade...var liksom strålande sol fram tills dess!
Wet hair är liksom inte min grej...Sen gick vi på lite shopping tur och sen hoppade jag vidare till jobbet! Hade mycket att göra, gjorde om skylten och fixade och donade!

När jag kom hem sen, sjukligt sent...var det bara att käka, paya räkningarna...typ hänga tvätt sånt kul mammor gör...Sophia instagrammade mig idag...den blev ju fin! Nu ska jag också ladda ner instagram!



Tjingeling!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar