fredag 27 maj 2011

Sjuka baaaarn!

Igår ringde Eva mig och sa att Astopr hade fått feber,det var typ 40 min innan jag slutade.När efter jag slutat jobbet så mräkte jag att han hade blåsor i hela munnen!WAAAH I can´t take this anymore!Så nu ligger han och typ bara klagar hela tiden och pillar på tungan och gråter...har feber och är helt hjälplös...stackars Tojjen!Saken blev ju inte bättre att också Aurora fick feber inatt men hon har blivit stört förkyld så det är därför.Jag vabbar därför idag,tänkte förgylla min blogg med ett inlägg när jag "ändå" är hemma.


I måndags var jag på ett efterlängtat Zumbapass,det var helt lite folk skit tråkigt men kul var det att träna iaf!Och träffa Sonja,vilket jag aldrig gör längre för hon e helt duktig och pluggar (YOU GO GIRL) sjuksyrra och jag jobbar när hon kan...


I tisdags mötte Natti upp mig i stan efter jobbet efter en kvarts shopping (haha) drog vi och handlade lite gott och vin,det enda Systembolaget som var öppet var det vid centralen,shit kön var typ 15 meter lång. Sen åkte vi hem och hade en mysig ost-kex-vin-och-en-massa-annat-gott-kväll haha.


I onsdag jobbade jag som vanligt och efter jobbet gick jag och LindseySthlm och solade wieee,Linda såg ut som en äkta medeleuropeé efter olandet med jordgubbskräm HELT svart,haha. Jag var mer vit/grå lite rötlätt,dvs helt ful.haha min bruna färg duschade jag väl av mig sen när jag kom hem för inte syntes den ett jädra dugg dagen efter...AVIS.


Igår gick IcaMaxi bussen efter Jorres hemkomst med tre köpgalna lattémorsor(Jag Linda och Lindas syrra Anne),haha. Vi hade kul och stackars lilla Vilma som fick följa med somnade på vägen dit men vaknade sen och var faktiskt snäll under dom 2 timmarna vi spenderade där. Jag typ stamapde in på Donken och ba: HAR NI LATTE IDAG ELLER?hahaha...alla som jobbar på Mc måste hata mig...

När jag stod framför frysdisken och visste att jag skulle ha minst 12 saker till och min vagn var HELT alldels överfull så kände jag att jag VERKLIGEN inte hade gått efter listan...haha men 3034 kr senare satt vi sedan i bilen på G hem helt trötta och lite småsnurriga.


Idag blir det kurering av barn och kanske ikvälll att jag kan få gå och sola,har läkartid senare men Astor och jag måste nog försöka springa in på apoteket för Aurora har inga Jordgubbsalvedon kvar och det måste ju finnas hemma...suck..hade för mig att jag köpte 4 paket sist jag var på apotket men det finns bara två tabletter kvar?Vad hände liksom...


Imorgon jobbar jag på NK,wieee,sen blir det utgång med Linda!SHIT måste bestämma outfit,kan ju inte ha min nya crazydress om det ska vara sånt här skit väder imorgon med!


Juste what´s the deal med att syrenerna redan blommar?,stackars alla skolfröknar som inte kommer få några där runt 10-15 juni när alla barn har skolavslutning,det är ju det som är hela vitsen med syrener!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar