söndag 22 maj 2011

HALLÅ?Vad hände med helgen liksom?

Jag var visst ledig i helgen...?!Shit va fort den gick,ångest! Har typ bara städat hela tiden och stressat..söta ungar men man blir helt nuts i huvudet ibland när båda skriker om saker och drar åt olika håll haha gaaaah!


I lördags vaknade jag alldeles försent typ kvart i tio...DOCK efter att ha vaknat 5 gånger av Astor vid fyra tiden som var hur pigg som helst och ville gå upp då..A tjena grabben! Först var jag och barnen på lite promenad och tog en tripp till centan,sen gick vi till Donken där B1 och B2 mötte upp oss på en burger.(Porre och Linda haha) Dom hade varit på kalajs dagen innan och var lite bakis...Sen gick vi tillbaka till centrum och handlade middag och sen satte sig jag och Aurora på Konsum/Alkisängen ett tag,Då kom Porre och Linda gående förbi och min kära bror var snabb att kommentera att jag var helt lodig som satt där på en filt i solen och bara njöt...Ungarna gungade och hade kul ...haha. SÅ jag knallade hem med dom,kort därefter kom JOrre hem och vi grillade och körde en mysig kväll,sen tvingade jag gubben ut och göra ngt kul så han hängde lite med sina kompisar medans jag städade och fixade lite hemma..wiieee kul..haa not...bakade faktiskt biscotti shit ag var helt grym på det förra året vid den här tiden nu kände jag mig som värsta rookien...haha


Idag träffade jag och barnen upp LindseySthlm och Lilla O:et för en heldag med sol fika och lek i parken...haha vi hängde på donken idag med..Åh vad jag bara vill vara helt brun!det är ju liksom därför man längtar ut till solen...det tar sin lilla tid...Linda e helt brun...och fräkning jag vill också!


Vi gick hem sen med alla män och grillade helt god flintastek..sjukligt billig och GOD!Nu på kvällen så tog jag fram min sommargarderob...KUl...jäkligt kul att allt e är FÖR STORT,ofta det händer ra?Mina sprillans nya vita linnebyxor jag hade på mig typ 2 ggr förra sommaren glider snyggt ner på låren?Det verkar som att min lilla zumba kanske gjort något..synd bara att det inte syns helt mycket!WOAH lite småblandad glatt med surt utbrott hade jag precis nu,vad ska jag ha på mig nu i sommar?!Får väl shoppa loss lite mer än vanligt nästa månad...haha nej nu ska jag hänga tvätt..klockan är ju bara typ tolv...


Loppis måste planeras in!


Over and out/ Stiflers mom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar