måndag 16 maj 2011

På min namnsdag!

Som var i söndags dvs igår,hade vi våffelfrukost/lunch eller ska man säga brunch för att få vara lite fin i kanten!haha Sen spenderades dagen med att planera vad vi brudar skulle hitta på,jag var SJUKT sugen på IKEA men hade ingen som kunde köra oss...jävla körkort...jävla bil...VARFÖR har man inget då?slutade med att Jorre och Tojjen stannade hemma eftersom Jorre inte mådde helt ok ännu,jag och Aurora cyklade ner till centrum för lite ärenden!När vi kom hem sen gjorde vi god middag,MEN som vanligt äter ju inte våra barn något...utan typ bara mudlor...vi träffade också Mickis på Ica,Aurora fattar fortfarande inte att hon faktiskt jobbar där,haha...vadå?jobbar hon här?vaaa nej?!haha Öh juste det var städdag på gården i lördags,tur att vi faktiskt hade något att skylla på varför vi inte var med,magsjuka och jobbande mamma haha!Åh idag är jag pankare än pankast...har mig själv att skylla men den e så himla snygg...kan inte vänta tills den kommer...Ariel klännigen...haha Juste,vi hyrde film på Godissvampen igår,så himla synd att det kostar 100 kr att hyra två skitgamla barnfilmer i ett dygn?!?!sjukt dyrt tycker jag...Lejonkungen-BÄST och Den lilla sjöjungfrun 3,alltså varför gråter jag varje gång jag kollar på lilla sjöjungfrun? Aurora grät liksom också och hon såg inte ens att jag gjorde det...vi låg på golvet och kollade på den,jag Jorre och Aurora,Tojjen sprang runt helt galen som alltid och slängde sig på oss och kastade bilar...
Åh juste alltså Astor är HELT BESATT av bilar,lastbilar,motorcyklar EPA haha you name it,HELT galen...TUTUTUTUUU skriker han när man är ute och går,jag bara garvar...han skakar nästan för han blir så uppspelt,och tror typ att han kan ta en 20 tons lastbil och leka med.

Har precis varit och solat med Linda,helt skönt!

Brun jag blev da...inte...haha

Juste vi såg I am number four i helgen,helt snygg,helt bra!


Klippte Jorre nyss,nej nu väntar te och måla nails!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar