måndag 9 maj 2011

Nej men ett blogginlägg...

...skulle väl sitta fint såhär två veckor senare! Kom visst på att jag också har en blogg att uppdatera! Den gågna veckan har kantats av feber,ont i halsen och magsjuka! Känn på den du! Samtidigt ska det vara 2 grader varmt och SNÖ ena dagen för att sedan blomstra ut två dagar senare med 25 grader och sol...Ja,Sverige i ett nötskal eller? ÅH jag är helt psyked över att jag och Linda SÅÅÅÅ himla ska ut och partaja snart! Wieee!Måste bara bestämma dag!Mammorna behöver lite lyx i vardagen!







Kungsan förra veckan!Beautiful!




Jag som har vabbat friskt den här veckan vilket inte var så kul för min kommande lön i Juni har haft än mer tid att sitta framför datorn och frossa i e-shopping på kvällarna...fan...ska nog be Jonathan att skaffa lösen till Internet...Ajabaja på mig,men ack så roligt det är!haha




Förr-förra veckan träffades "08-familjen" upp på Back a Yard och käkade,natten slutade dock ung då alla var super trötta efter en dag på jobbet!




Var också tvungen att sova lite mellan allt...




Förra helgen var vi på kalas hos Elion och Lo,mysigt




Skitgod marängtårta!Bästaste!




Lo snart 1 år Sandor och Elion nu 3 år på sin nya grävskopa!








Busungen Sandor!








God tårta!



Aurora och Kela knäppisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar