torsdag 3 december 2009

Tjolahej


Hejsan hoppsan i kylan!

Idag fick Astor paket på posten!
Det var jätte söta kläder från jobbet!uper gulligt!Han fick en jätte fin kofta och en pyjamas,fast pyjamasen ser inte ut som en pyjamas så han får ha den som en "dräkt".
Såhär snygg kan man bli då!
Måste också säga tack till alla som skickat/gett presenter när jag ändå är på G!
Blir så less på vårt trååååkiga centrum, hur svårt kan det vara att ha söta bäbiskläer i stl.50 inne?tydligen väldigt svårt. Igår försökte jag byta lite saker på Lindex,utan kvitto, alla prislappar satt kvar,Jonathan var där och handlade innan och lillkillen har fått så mycket saker från Lindex att man kan tro att han kommer ha samma tröja på sig varje dag. Jag fick inte byta grejjerna, jag blev helt tokig!Till och med hos oss kan man få byta saker och man BYTER vid tillfället när man kommer in. Jag blev så himla arg att jag tror att jag svor åt tjejen i kassan, som för övrigt var det största puckot på denna jord! HA...

Min vagn är så fin!Jag är super stolt över den, min karl tycker ju at den inte är så fin, och har fortfarande inte rört den...jävla gubbe...

Idag hade vi barnmorskan anita här från BVC, Tyresö Hälsan.
Malin, våran gamla som hade Svante och Greta har tyvärr slutat, jag ÄÄÄLSKADE henne.
Så himla tråkigt att hon bytte jobb.
Men Anita verkar bra hon med, super trevlig,jag bjöd på kaffe och skorpor/kakor.
Astor skrek väl i stort sett hela tiden, ont i magen.
Det blir liksom så när man vill äta hela tiden...och sen spy...suck...haha


Lilla tjejen eller jag menar stora tjejen var hos Eva idag,hon visade sina "skills" hon lärt sig genom att klä ut sig till Lucia och gå runt med händerna vid bröstet (som en lucia).

Hobn kan fsiken nästan alla jusånger nu, så himla duktig!

Härom dagen blev jag helt tokig på henne när hon ville att jag skulle lära henne "Bockarna bruse" sången.Efter typ 150 "Lilla bocken bruse trippa över..." kunde hon faktiskt hela låten.SUPER STOLT!Idag när Jobathan gick för att lämna henne ser hon sedan tills sin stora förtjusning att dom satt upp en jättestor julbock vid vår parkering,resten av vägen bestod bara av bock-sången.haha...


Nej nu skriker ungen på maaaaaat.

Juste bara så ni vet så är det något med den här bloggen som gör att det står fel tidpunkt på dagen när jag skrivit inlägget. klockan är nu 22:30...skulle bara säga det...

Om ni någonsin skulle ha tråkigt och inte komma på någon lek till erat barn så har jag bara en sak att säga...LIDL PLÅSTER IS THE SHIT!hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar