söndag 20 december 2009

5 inlägg i hela december fy fasiken va dåligt!

Hej alla glada...ja de få läsare jag hade har väl droppat av i brist på inlägg! Sorry maaan!

Denna jul blir ju verkligen den konstigaste och stressigaste någonsin-TROTS att vi ska vara hemma! Har inte ens köpt klart julklappar och det är fasiken inte många i år...eller nått!Lilla Astor aka "skrik-apan" har äntligen insett det underbara med bärsele!THANK YOU LORD!så nu har jag ätnligen tid att skriva ett litet inlägg.

Åh, Jorre jobbar till sex idag, normalt på en söndag!Men men är det jul så är det!Åtta de näst kommande dagarna..what a life...for a housewife!haha har föröskt jul rimma lite, det har tydligen smittat av sig!Måste ju skriva något om Auroras Lucia som var för hundra år sedan!Hon var bäst av alla om jag får säga mitt...haha vilken fotbollsmorsa!stod och typ dansade under hela framträdandet...så himla söt!




Här är hon lucia och mus...dom hade ett extra framträdandet vilket krävde den utstyrseln!







I torsdags lekte jag med Anna och Leah i centrum sen tog vi vääärldens promenad och snackade skit och frös arslet av oss!

Igår hämtade Anders Aurora och alla barn åkte pulka i snöstormen!

Jag kom dit lite senare och fikade,sen åkte vi på chilenskt gallej! det var kult! MEN Jorre gick hem och lämnade oss vid elva sen gick han tillbaka och kom hem klockan 5!normalt...INTE...men men!Det blir ju bara jobbigt för honom ska jobba tills julafton!



Idag var gammelfarmor Irene på besök!Aurora och Irene bakade pepparkakor och lekte,sen åt vi gos mat och fikade med DEN GODASTE AV DE GODASTE saffranskakor!haha!

Nu sover alla barn alldeles för tidigt men orka bry sig, har nog inte varit så tyst i det här huset sen...sen...vettefan senast...jag har tinnitus...haha



Måste ju bara ockå visa min finaste julgranskula!



ÄLSKAR!



God Jul


Hoppas jag hinner skriva ett inlägg till innan julafton!

Juste har haft feber och mjölkstockning häromdagen...fy fan!febern och lederna var värst!jag sa fel varje gång jag skulle berätta för någon-äggstockning...haha

OCH FÖR ALLA ER SOM INTE VET...Astor har kooooolik han med...suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar