torsdag 31 december 2009

GOTT NYTT ÅÅÅR!


Shit,det här året måste ju ha tagit priset i att ha gått fortast av alla år i hela världshistorien?!
ÅNGEST!


VA fasiken har man hunit göra?Typ ingenting känns det som!Haha aaa en sak man kommer komma ihåg är ju att man tryckt ut en ung-jäkel till då!


Julen...i korthet var hysterisk...alltså hysteriskt mycket julklappar!


Vadå världens minsta och sötaste tomtenisse?

Vi var hemma på förmiddagen...mamma och alla kom över och vi käkade fort som bara den för dom skulle fira hemma hos min morfar sen...öppnade julklappar och sen drog dom.


Då hade vi en egen liten julafton,haha Aurora tror än idag att det ska ligga ett paket i hennes julstrumpa...lika besviken varje morgon...

Ja,det där med att fira hemma blev det inget av...vi gick hem till Jonathans syrra...

ehm..ja ni kan ju se hur mycket julklappar det var...
och såhär är det varje år!haha
OBS!det är ca 10 påsar till proppade som inte syns till vänster i bild!



Aurora fick jätte mycket julklappar och var super glad,Astor fick också jätte mycket julklappar..som att han fattar något!?haha

Jaja nähä lunget blev kortvarit...nu är det dags igen!

Jag har ingen mobil just nu!Så jag har inga nummer eller någonting!

Jag hinner fasiken aldrig blogga...jag har iaf ett nyårs löfte...

Gå ner 2o kilo!

GOOD LUCK!haha

Men alla glada,nära och kära!

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar: