söndag 18 mars 2012

Helger...

Alla veckor går så fort, man hinner ju inte ens tänka...WAAH! Förra helgen liksom denna var det häng med farmor Marlene och faster Marcela och bästaste kusinerna! Det blev lite fekke till sent på natten, båda helgerna haha!
Förra söndagen hade vi fått biobiljetter till nysläpp av Lady och Lufsen av Annica!Så himla snällt, det var popcorn och goodiebag! Vi kom preciiiis in till att filmen skulle börja...puh!
Jädra kollektivtrafik...
I onsdags var jag och tog en snabbfika med Nina, vi hade skoj och snacka blaj! Skitkorven går på en jäkla detox, jag börjar på den på tisdag har jag bestämt! :P haha...får se hur det går, svårt som fasiken blir det ju att äta regelbundet! Brukar ju typ äta frukost och sen middag när man kommit hem från jobbet, hinns ju inte med annat liksom!That´s why all the faaatness haha...
Åh denna vackra kvinna hade även varit en ängel,som hon alltid är! Och fixat världens finaste mobilväska till mig! Spank you very much my dear! :)
Senare när jag kom hem drog jag ned till Annica för lite rödvin, mm gott hon har lärit mig att dricka rödvin nu haha.Idag/söndag har jag jobbat, Aurora blev hämtad imorse för en heldag på bio förhandsvisning av Lorax. Mamma och Greta och Aurora kollade och 3d och käka popcorn, sen fick Aurora komma och jobba lite med mig, men hon hjälpte mest alla andra, mest av allt "jobbade" hon nog på Mini Rodini och hjälpte Sophia! Hahaha sötunge! Sen stängde vi 30 min senare och då åkte vi hem!

Nu ska jag dricka te sen måste jag soooova! Min vecka började ju idag, 6 dagar i streck varav en jäkligt lång dag på onsdag, har brandkurs kl.08.00?!usch!haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar