onsdag 21 september 2011

Anders 40 år!

Grattis Anders 40 år,hoppas din dag var trevlig!
Aurora och Amanda leker, helt crazy!

Morfar och Emma!

Pia och Jeppe.

Emma och jag!

Glada tjejjer! Amanda,Aurora och Vera!

Titti och Nojnoj!

Gammelmorfar Leif och Tojjen!


Don´t mater if you´re black or white hahah!

Mor och Emma, helt lika!


I lördags fyllde Anders 40 år! Och det var självklart öppet hus och gallej! Planerig in till det sista blev det på torsdag när jag och mamma gick och handlade allt till 4 smörgåstårtor, på fredag kväll gjorde vi dom, mamma kom hit och hjäplte till, tur det annars hade det blivit senare än halv två! Men goda blev dom! Aurora hittade tillbaka till sin allra bästa kompis Amanda ( min lilla kusin), när vi kom hem på kvällen sa hon," Mamma, jag kommej ihåg när jag lekte med henne på mitt kalas när jag fyllde fyja åj vi var bästa kompisaj föjut och gömde oss under borden, men nu, nu är vi det igen"...Sötunge...

Vi gick hem rätt tidigt, men alla var så trötta så det gjorde inget!

Linda följde med hem, tanken var att vi skulle ta en sup men et slutade med att vi tog en liten en och kollade på Miss universum...åh miss universum...Angola vann..vi tyckte Miss Venezuela shit alltså...haha


Nej nu ska jag göra aallt en hemma workande fru ska hinna med...klockan är kvart över elva redan...död...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar