lördag 5 mars 2011

SLUT-Sale!

Uppdatering på Arres bästa,ZZZminka zzzzig! Här har även jag fått läppglans på målat,faktiskt superduktig haha!
Det är banne mig REA överallt,riktig slutsale,haha jag kan inte sluta säga slut,fast på engelska när jag säger det,skit barnsligt I know!
Idag trillade jag över ett par ljusrosa Hunters till Aurora för HALVA priset!Som jäkla hittat!haha I love,kunde dom inte funntis till mig med...!
Eftersom det var typ första gången på hundra år som jag och Jorre gjort något tillsammans med barnen så tänkte vi idag,YES idag då hänger vi!
OOOhh exklusiv tripp ner till centrum,som egentligen skulle blivit Sickla men Auroraär faktiskt inte riktigt bra fortfarande,lite lite feber men sån jädra hosta och snoret rinner!Stackarn!Men glad blev hon iallafall att ståbrädan var med,vi gick till Donken och ungarna tyckte det var,Pontus och Linda kom och joinade oss sen lite bakfulla och mysiga haha,dom skulle tydligen ut igen idag.
Låt er inte luras av grisminen,han ÄLSKAR pommes...haha
Aurora i sin nya Gantklänning som hon fick av Helena och Mia!Jättefiiiin!
Kul!Jorre är ute med sina polare och äter middag på 3 indier,jag hemma själv,men jag ska jobba imorgon så,alla polare verkar ha sjuka barn så inget fekke blir det heller!




Är så sjuuukt besviken på att The brands jäkla utfsg är imorgon och jag jobbar under hela tiden!JAG GRÅÅÅTER inombords,men hoppas min wingman Helena kan kirra biffen åt mig!haha

Nej nu ska jag dricka ngt gott...te,vin eller en drink får se vad det blir!

Måste också säga att hoppet mellan alal dagar är kanskelite konstigt men det är bara kul att få skriva ner lite och visa lite pics!
Ha en nice lördag kväll y´all!
Gud tänkte så frukansvärt mycket på "The Crew" igår...när jag hörde Black eyed peas - Hey mama!
OH juste,nu ör det bara 5 veckor kvar tills Robin och Jennie ska ha en bäbis kuligt och se vad det blir! :)
Ville också säga att jag och Sonja var lätt hetast i våra nya Zumba linnen vi hade i måndags eller ska jag säga,
Go Zumbasisters!hahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar