torsdag 24 mars 2011

Booowling it is!

För att matcha vårkänslan klickade jag hem ett par Hunter stövlar från Asos som alla andra har,OCH toppade det hela med att köpa Bowlingväskan från jobbet från PIPstudios!
Sött,men alla kollar snett på mig i T-banan,lite Legally blonde kanske?haha
Fick också en till "rosett"klänning,fast svart,I LOVE!
Usch vill ALLTID handla på Asos...
Klippte Svante i söndags,cool han blev! :) Fick också se lilla söta kaninen Peppar!men han e för liten så man får typ inte klappa och hålla så mycket,Astor fatade ju typ inget och tyckte det var askul att slå på buren,stackars kanin...men sen hittade han sina bilar och då sket han i Peppar...Tur för honom!Träffade Malou som hade varit på fekke i Tyresö dagen innan,ååh ville verkligen träffa lilla Alfons men han var på annat håll!Vi gick en promenad i det härliga men lite för kalla vårvädret!
På lördag fyller Mia år,OCH kommer få den finaste presenten!Vi ska ut!Jag har inte varit ute själv,efter typ 12 på natten på 6 år!Shiiit ska bli så kul,därför denna torsdagskväll så öppnade jag en cider i min ensamhet!haha
Eftersom vi har lite "vana" nu att Pontus och Linda och Fredde kommer ner hit på fre/lördagar och tar en sup så hoppas jag på det på imorgonkväll med!MEN juste Oliwer e ju sjuk..:( kanske kommer upp?haha Åh vilken tur...att man e lite "rund under fötterna" på den här bilden från förra helgen! Shit Pontus 10 MEEETER lång!


Passade också på att beställa hem alla The brand kläder till Astor jag ville ha,hittade några på REA,peeerfa om ni frågar mig,om jag är rik?inte speciellt,SHOPOHOLIC?yes...
Helt psyked över att Fernando ska lägga in ett till Zumbapass på torsdagar kl.17,mamma barnvakt?Hmm..en Jorre intelika glad...man undrar varför vill man inte ha en smal och sund flickvän?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar