måndag 28 mars 2011

Girls night out!

Tack Mia för en sjukt rolig kväll med alla girlsen måste göras om igen snart!




Vi firade Mia på hennes födelsedag på den etiopiska restaurangen Gojo Fasika på ringvägen,servicen var ju under all kritik men det levde vi glatt med ändå haha!


Ett glas husets...typ vatten haha


Jag och Helena sällskapade vi maten!
Maten var lite rolig och serverades på ett stort fat till fyra,jag äter verkligen allt,MEN nu har jag ätit etiopiskt en gång och kommer nog inte göra det igen!



Sandie såg även till att jag fick prova vara en rehed for a pic...haha snyggt!


Efter maten drog vi alla 14 brudar-varav typ nästan alla har barn -vidare Ljuggrens i bruno gallerian,vi kom lite efter slänten några av oss,och när jag sedan möter upp Mia berättar hon för mig om dom 18-åriga pojkarna som lite snyggt f'ller kommentaren när dom går förbi- HEllO MILF´s...EH ok?syns det såväl liksom utbrast Mia?!haha jag dog av garv!
Jag drack en mojito som var det äckligaste jag någonsin druckit hoppas bruden som gjorde den läser detta...ÖÖÖCK!TIPS!Sockerlag?!

Vi hade sedan lite beslutsångest men vi drog till 54,EFTERSOM både jag och Mia kommer någonstans för väldigt många år sedan ihåg att det spelades bra musik där,dvs R´nb och sånt bra,om man hade tur lite spanish...AA tja house hela kvällen...FYoch FAN och ett till ord på F...ingen dansade ju helt puckat...Jag och Mia som var helt taggade!


Snodde Mias cherry från hennes San Fransisco!haha

Men det får bli en annan gång,min wingman aka Helena the Situation tog här ett glas vin för mycket och när vi sedan hoppar ut i vargavinterkylan griper hon,Malin och Alexandra första bästa taxi hem...Så dom missade att jag Mia och KalsingMicke och hans underbart vackra kvinna Jenny made a stop på multikuturella Jerusalem kebab!haha

Sen åkte vi taxi hem!Så skönt hemma till två som karlsloken promt had ebestämt sig på,lagom rund under fötterna somnade jag vid halv tre,och vaknar sju,inser då att klockan inte är sju utan åtta,KUL smart att vara ute just den helgen som man får sova en timme mindre,Jorre jobbade ju så jag ahde inte så mycket val än att gå upp,städade och sen gick vi en snabbis till centrum och sen åt vi pizza på bästa Lilla Italien!Vi bad om EXTRA oliver,vi fick fyra...?Eh?


Idag jobbat sen var det Zumba medans Aurora var på gallej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar