onsdag 23 juni 2010

SALE SALE SALE

Glömde säga att Floralin på NK och Nybrogatan 20 också har bra REA,30 % på utvalda plagg!
Idag var det ett finsk tant som tydligen startade Marimekko som handlade hos mig,och frågade vad vi hade SALE på(med svensk tappning på SALE,inte amerikansk)...det var gulligt...haha
Broderade mina quiltade örngott jag köpte till ungarna förra året från Ellos/Zara home...Blev jätte fint! Juste Nettan!filten jag har från Zara finns visst kvar!Är inne just nu!
Nej nu måste jag underhålla mitt största barn,han har så tråkigt,TROTS fotbollen!haha
Har nästan lite ångest över hur "frånvarande" jag varit det här VM:et...nu när jkag är hemma en vecka så kanske jag skärper mig...men ni vet ju alla vilka vi här hemma hejar på...
-TJILE!
...lika bra att säga det "Aurorastyle" haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar