söndag 20 juni 2010

Idag,dagens datum!






Haha ja nu har ni fått se lite saker iaf...idag var jag ledig,imorgon börjar NKs rea...klockan 7 slås portarna upp för "de svarta nyckelkunderna".Kult!Jag ska gå upp 5...haha kanske ska gå och lägga mig nu med tanke på att klockan är halv tolv...Igår så kom Pontus hit och jag gick över till Mikaela,killarna hade fotbolls kväll och drack,dom hade tillochmed så roligt att jag inte fick komma hem...haha men jag gick hem till slut vid ett tiden...Jorre kunde inte somna och la sig typ 5,när klockan var sju och Astor vaknade var Jonathan redan uppe och hade duschat och höll på att baka scones...shit vad hände?haha
Sen drog vi ner till centrum,paratde med pappa om att vi skule komma ut en snabbis men bussen hade gått typ 5 minuter efter att vi kom till busshållsplasten så vi gick hem istället och Mikaela,Kim,Douglas och Pontus kom över och käkade mat ute i det gröna,lite picnic,sen kollade dom på fotbolls och vi hängde lite drack vårt bästa Islatte...haha

Sen gick dom hem.jag diskade,badade Aurora,matade henne,lade Astor,lade Aurora och sen städade jag lite,sen drog jag till centrum och handlade lite,sen solade jag,sen hem,sen betala bloody bills,målade naglar,sen tvättade jag och sen kollade jag 5 minuter på "This is it" med Michael Jackson den jag såg på bio gick på trean,och nu har jag bloggat i hundra år!haha så belive me folk´s det är fullt upp!haha

Men för att citera Daniel ur gårdagens vackra bröllop!

"I´m cirtenly not a frog"
Jag är så himla glad att vi träffade Mikaela och Pontus!
Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar