torsdag 24 juni 2010

Hellasgården!

Imorse vaknade Toj lika tidigt som alla andra dagar,Aurora spökade ut sig som vanligt och då blev hon så snygg...haha

Idag körde vi familjedag i Hellasgården!Efter BVC imorse tog vi bussen dit med en överpackad vagn...haha vi alla doppade våra fötter,solade och åt gott!Sen åkte vi till tyresö centrum och fixade lite saker sen gick vi hem,åt middag ute i det gröna på filt och sen babade mamman med alla barnen,sen bakade jag sen packade jag och nu måste jag faktiskt gå och lägga mig,vet inte varför men jag gör allid något så klockan nästan alltid blir över tolv innan jag ligger i sängen!


haha VÄRLDENS skönaste bild,vad håller hon på med?...skärp dig...niña...haha
Jag kan svära på gud att hon inte blivit tillsagd,det enda jag sa var se lite söt ut...ja tyligen kunde det misstolkas för jag har ingen aning om vad detta är för pose/min...!?
Imorgon är det midsommarafton,det ska bli mysigt...tyvärr sprack ju våra "traditionella" planer så vi ska hem till pappa på brevik istället!Det kommer bli bra det med!
I´ll be back med Midsommar details....tjo

1 kommentar:

  1. va holler du pfo mee, vlogga hela tiden, nina, välli vra!

    sööööt Aurora, bästa minen :)

    SvaraRadera