onsdag 8 februari 2012

Sorry!

Amen jag kom ju hem från London för lååång tid sen, men jag måste ju uppdatera, fasiken vad jag hatar att jag inte får mobilbloggandet att funka! Lite pics från London var det ja!
Vi hade så kul den här gången, jag har inte skrattat så mycket på...aa sen jag och min gamla kompis Sofie var hemma hos henne på Granitvägen och hon hoppade ut från köket med en blåbärssoppaförpackning i handen och smäller ner den i bordet och en halv sekund senare är hennes tapet...blå...av blåbärssoppan...haha...hoho jaja det var tider...Nej, back to London!Shopping i all sin glory i London, men vart all tid försvann denna gång vet vi ej! Hann typ ingenting kändes det som! Resan var kantad av skitgod kaffe och lunchar/frukostar, glaskrossande, hundskit på skorna, nästan kissa på sig, lite fylla, spiraliga sängar, chatting, "att jag blev så glad som att jag kunde bajsa",lammkött förklätt till griskött, men också shopping och hemskt mycket inköp! Låter ju som att vi hann med rätt mycket ändå?!Obligatoriska "vingbilden" Bye bye Sverige. Lite smått livrädda då vårt plan fick bytas ut för det läckte för mycket olja!?Skitläskigt, säg inte det! Man blir ju rädd! Nu kom bilderna lite fel, men här är mässan!Jane Massey och jag!Vackra kläder från vackra Torres!Jag sprang på Rapunzel!Och Törnrosa!"Vår" station!Primark...HEEELT Crazy!En vackerbyggnad,
vid denna tidpunkt hade vi 10 kassar var i händerna och hade knappt hunnit med hälften!

Lika roligt att åka dit! Tack för denna resa chefen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar