söndag 12 februari 2012

Inget för er känsliga,,,

I fredags var det Modebutikernas stora fest! Tema Burlesk, lyste lite med sin frånvaro hos alla gäster, dock inte hos dom som uppträdde...Oh my god! Haha kul var det. Eftersom mina barn fortfarande var sega och Astor fått feber så var jag hemma på dagen. Nina jobbade åt mig och kom hem till mig efter jobbet då det tar så lång tid för henne att åka hem. Vi åt lax/potatis paj och drack eller ville dricka vin men det blev cider! Sen när Jonathan kom hem, så kutade vi till bussen!
Sen knallade vi i rask takt upp till Maxim där partyt väntade,där möttes vi upp av Jing och Ann-helen! Välkomst drink, mat och gallej!
Systrarna Sister catering firma var inhyrda, det var oväntat! Gott var det iallafall!
Haha all serveringspersonal var från Tyresööööt. Sen, kanske lite för tidigt började burlesktjejerna köra sin show...lite för lite sprit i kroppen hade nog nästan alla,
och var nog lite för svenska, men jag och Nina hoppade fram mot scenen och fotade jäääärnet!
Jag filmade tom!Sen var det liveband, helt á la After ski! hahaha!"Det verkar så lätt att bara stöta på..."haha Kvällen blev dock alldeles för kort då jag var tvungen att åka hem för att Jorre skulle gå till sitt andra helvetes jobb. Nina skulle jobba dagen efter så hon sprang till Centralen, jag gick i rask takt, vilket jag ångrade för jag missade min buss och fick vänta i 25 minuter, i kylan!!!!

Tack för festen Ann-helen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar