söndag 21 augusti 2011

Tillbaka...

till verkligeheten! ÅH fick tillbaka min mobil idag som jag glömde på jobbet i fredags!Känt mig helt osocial!
Åh jag e helt sur...sur på allt, att sommaren är slut och man har knappt hunnit känna av den, att jag måste betala en massa skit skatt som jag redan trott att jag gjort men det måste man tydigen också dubbelkolla, att allt e helt brunt och att Nybrogatan ska stängas...finns en massa mer saker jag e sur på men orkar inte snacka om det nu...



I lördags blev det för mycket av allt det goda för alla som var här, Marlene somnade på soffan, jag tror Johan spydde, lite fylleslag (av den snälla sorten), lite familjärt gräl men också massa love!
Är iallafall väldigt glad för att Jonathan inte orkade höra mitt tjat om mina tre jädra raktänger som ligger här hemma och inte funkar som dom ska, så han var så snäll så han köpte en ny, tack min karl!
Jag fick också en fin muffinsburk till min samling av honom
!

Aurora tyckte hon kunde få den haha!

Nu vill jag ha gambas con ajillo...mmm...och det ska jag få också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar