tisdag 16 augusti 2011

Brudarna på Grönan!

Den här lilla trippen är från förförra veckan när jag hade semester!

De båda mammorna, Marcela och jag, kom ju på superidén att åka till Gröna lund med våra 4-åringar. Kul tänkte vi, då kan dom åka tillsammans och ha skoj...TYP worst idén EVER, aldrig mer, bråk skrik tjafs och tjat typ hela dagen,inte med varandra så mycket utan med deras mammor,14-åriga bitchiga småbrudar!Grr...

På bilderna ser allt helt underbart ut, såå jag ska försöka bevara dagen så istället haha...

Vi hade rätt kul ändå!

Arre på G till Grönan!

Thilda på G till Grönan!
Mathilda och Aurora...skeppigt!

Så jävla sööööt!

Lilla tåget!haha

Smile!Raaaaak...haha


Mojje och Aurora!

"Var ligger landet där man böjjer bananerna!?",liksom!

Langos! OCh en läskig man som erbjöd sig att ge sin sockervadd till Mathilda för han orkade intemer..eeee nej tack...haha

Världens största sockervadd...helt sjukt!

Världens största glass!

Aurora blev helt galen, Åh mamma vad vacker, nästan sa att jag dör!

Vattenpistoltävling!



Gump gump gump...

Marcy POSE i Lustiga huset!

Wieeee NYCKELPIGAN!

Mamma IGEN!JAg vill åka igeeeeeen!

Eh lite trött på att bli fotad nu va?

Nickelpigan...sosta gången 6 åk senare och typ 4 timmar senare haha...

Helt slut på båten hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar