fredag 8 juli 2011

Vi invigade Grönan för året!

I onsdags var jag ledig och då passade vi på att åka till gröna Lund,egentligen skulle i åka till Skansen med Eva men vi försov oss och sen sket vi att gå till Skansen för Aurora ville hellre gå till Grönan. Linda jag och Jorre styrde vid tolvtiden kosan mot djugården. Vi hade toppen väder hela dagen och det var mycket folk8 vilket Jorre inte var så glad för,men kom igen! det är GRÖNA LUND!)


På båten på G in!

Helt Michael Jackson!Haha

Skeppigt!

Linda och Aurora, Jag och Tojjen åkte Elefanterna!

Aurora i tekoppen!

JonOthan och Aurora efter en tur på tekoppen!

Mommies!Som var helt grymma och åkte Insane! Den var helt jävla INSAAAANE!

Jag och Tojjen på Tåget!

Nu jävlar!


SÖT!

I värmen ville man typ hoppa ner i den minimala rätt äckliga fontänen!



Jag,Linda och Aurora snurrar järnet!


Jag kan fortfarande inte fatta att Aurora åkte LYktan /Lilla fritt fall,hon sa n'r hon satt i tekoppen, NU vill JAG faktiskt åka den där upp och ner, den var helt läskig haha! Men det pirrade så mycket i magen tyckte hon och det var såååå kul!

Hennes snälla pappa blev tvingad av den snälla mamman att köpa en Rapunzelballong,för 80 spänn! Haha hon sov med den i handen på kvällen...med muttern på lillfingret!




En slush, som efter 5 minuter smälte till saft...ööö


Hahaha ja Insane,kan inte fatta att jag vågade åka den...


Sen åkte vi hem!
Igår sov Aurora över hos sin morfar och Suss, idag var dom ute på en Ö. Hon hade så kul hela dagen, och när hon kom hem så cyklade vi och köpte jordgubbar och lite gott och sen lekte vi i en lekpark! Astor haltade runt lite. Nu ska jag städa klart sen duscha, jobbar 10-18 imorgon!Hoppas det regnar...Eller inte...Imorgon fyller min bästaste käraste sötaste snällaste pappa år!Aurora ska gå på kalaset och represent vår family!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar