söndag 10 juli 2011

Helvete...

Dag 1 Fredag Dag 2 lördag kl.19:15 Dag 2 lördag 23:30

Man får fasiken svära så jädra mycket när ens barns ben ser ut såhär efter ett jävla ett års vaccin, helt jädra sjukt! Jobbade hela dagen igår helt segt och inga människor, när jag komkmmer hem ser jag Astors ben!HELT galet fixar så att Pontus kör mig i Lindas syrras bil in till sös,äter ingen middag inte heller lunch...kommer in halv åtta, det röda expanderar vid halv elva, och då får vi äntligen hjälp!Då kändes det verkligen SKÖNT att någon SÅG ur jävla hemskt det var! Två doktorer ville sätta in antibiotika eftersom dom TRODDE att det var en inflammation,men eftersom dom inte riktigt visste så var dom veliga, jag tog beslutet att jag INTe ville att dom skulle ge honom ngt skit om det ändå inte skulle hjälpa. Han fick Aerus, typ sånt man får när man har förskylningsastma?Aja, sen somnade han vid halv tolv, och när klockan var halv ett kom Pontus och hämtade mig, för då var "vi klara ". Vi skulle komma tillbaka för att visa upp benet igen på morgonen, dom ritade en ring runt för att se om det hade expanderat eller inte, vilket det på morgonen visade sig att det gjrt så det blev till att åka in, helt sjukligt trött,arg och ledsen för allt satte vi oss och åkte in, jag skulle öppna 12 på NK vilket jag inte hade en jävla lust med att göra men vad gör man när ingen personal är hemma?Åkte iallafall till jobbet sen med noll motivation what so ever, Jorre och banrne fick åka hem efter att läkaren kollat klart, och svaret och ordinationen var att avvakta som alltid, typ därför 20 % dör för att man avvaktar hela tiden...jävla läkare...aja vill aldrig mer se en nål nära ungarnas ben igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar