fredag 9 juli 2010

Jag jobbar...

på Nybrogatan i stekande värme...shit alltså jag är helt yr i huvudet...kan inte fatta att det var värre förra sommaren och då var jag t om gravid!
Medans jag är där,hittar ungarna och Jonathan på en massa skoj!
Idag var dom på Trinntorp badet igen...haha...jag tvingade Jonathan ta lite bilder nu när papparazzin jobbar!Tur är väl det för man kan inte sluta garva...iaf inte åt den här!



Snart är det dop också...jag sprang till Partystore idag och köpte lite grejjer,dekorationer...
Sen blev våran planerade helg lite krashad av en massa annat...Söndagen hade vi planerat att åka till Kålmården på dagen,men det blir det inget av nu.Idag fyller ju min pappa år också så -Grattis pappan!


Imorgon ska han ha kalas,jag jobbar så han hämtar upp Jonathan och barnen,så himla snällt!
Jag kommer så fort jag slutar.
Söndag så fyller Marcelas (Jonathans syrra) äldsta dotter Amanda 7 år så då blir det kalas.
Sen är det VM-finalen samma kväll!
Ja det är mycket att hinna med...
Jag pratade med prästen i tisdags,inte alls trevlig och var sjukt konstig...gjorde mig bedrövad...det som gjorde mig än mer konfundersam var att han tydligen inte hade tid att träffa mig alls innan dopet...konstigt om ni frågar mig!
Nej nu kanske jag måste slå in lite presenter och sen ge min karl lite uppmärksamhet...han håller på att kolavippen här hemma med Aurora och Astor....haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar