måndag 26 juli 2010

Astors och Ida-Minous dop 17 JULI


Här sitter vi inann dopet och klär på oss,Jonathan kom ju i tid till detta dop som tur var haha!
Dopet flöt på fint,men var kanske lite snabbt...
efterår var det lunch med smörgåstårta i Prinsvillan,efter det fikade vi med vita "specialtårtor" och öppnade fina paket!
Hela dagen var i stort sett perfekt och avslutades med en drink
på kvällen då vi packade för landet.
Nedan följer några bilder...kan inte lägga in fler...det finns totalt 168 stycken...haha

Vad gör hon?Killi kill haha...

Härmed döper jag dig Astor Thiago Alexander i faderns...

Härmed döper jag dig Ida-Minou...


Pustar ut efteråt...FÖR att sen försöka posa lite...haha


Nydöpad Toj och mor sin...


Mikaela med sina underbara barn Kim och Douglas!


Mamma och min morfar.


Auroras kusin Amanda och Greta.


Glada barn med Auroras godispåsar hon hjälpt till med kvällen innan!
Fr.vänster Noah,Aurora,Freja och min kusin Amanda.
Aurora med en av sina bästa kompisar Freja.

Brudarna Natti,Marlene,jag och Marcela.


Min moster Titti med sin lilla söta Amanda.

Aurora kramas med sin kusin Amanda!

Aurora med sin bästaste Svante...


Anders och mamma.

1 kommentar: