måndag 28 februari 2011

Aurora 4 år!

Idag hade Aurora sitt efterlängtade barnkalas!
Det var så himla roligt och nästan alla hennes kompisar kom!
Det var ca 26 barn och alla hade jätte roligt!
Aurora passar på att säga tack för alla presenter och jag säger tack för hjälpen för alla som hjälpte till!
Alla dom busigaste barnen var k var till sist!
fr.vänster Svante,Amanda,Greta,Chano,Aurora,Astor,Mathilda och Noah! Exklusiva godispåsar!
Emma och den sötaste Astor!
Astor var på sitt allra bästa humör efer att han vaknat till!
Aurora och farmor!
Min kusin Amanda,Greta och en liten Toyboy!

Jippie!
Kalaset i full gång!
Cookietime!
Jag fixade och dukade allt kvällen innan,vilket var alldeles
underbart så jag slapp stressen på förmiddagen!
På kö,LIMBOTIME!
Alla jätte fina uppskattade presenterna uppradade!
Aurora öppnar alla hundra presenter!
Dom tre kusinerna!Long time sen alltså,kul att se er brudar! :) Malin jag och Emma!
Aurora kutade hem sen på kvällen och öppnade alla sina presenter tils det var dags att sova,
just nu sitter hon och har sin prinsesskrona hon fick av bästaste Noah och spelar sitt nya tv-spel hon fick av sina kusiner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar