onsdag 12 januari 2011

Har ni gett upp hoppet?

HEJ min kära blogg...
Åh jag ösnkar jag hade tid att blogga varje daaaag men det går inte!
Kan ni tänka er att Astor har börjat sin inskolning redan?Min lilla plutt är stor,och han har så himla kul!
Idag var han till och med där själv i någon timme då Jonathan var tvungen att gå ner till hans jobbet och NÄSTAN men bara nästan slå dom eftersom dom TROTS alla protester ska "spara in" en månads lön vilket resulterar i att dom typ jobbar gratis den här månaden...Idioter!Åh ajja det är en annan huvudvärk!
Igår jobbade jag 16-20 på NK det var kul,vi har mkt REA!
Jobbade idag med och fick tuppjuck på all röra,städade hysteriskt och broderade!Haha
Åh det är så mycket som händer just nu men jag kan inte blogga mer för nu vaknar Tojjen av smattret från tangetbordet,vems idé var det att ha datorn i sovrummet??!!Hmhm...min...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar